اس ام اس
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391 | 12:36 | نويسنده : katayun-alone

قصه زندگی

وقتی پروانه عشق در تاری بیفتد که عنکبوتش سیر باشد تازه قصه ی زندگی آغاز شده است،زیرا دیگر نه می تواند پرواز کند و نه بمیرد...

جهنمی

جهنمی به پا میکند دلم وقتی آرزوئی در ذهن بیاید و تو میان آن نباشی...

دعا

برایم دعا کن اجابتش مهم نیست... نیاز من آرامشی است که بدانم تو بیاد منی ...

تو

به هر کس میگویم تو به خودش میگیرد... نمیداند هیچکس برای من تو نمیشود...

رفتن

دنبال کسی نیستم که وقتی میگم "میرم" بگه "نرو"...

دنبال کسی هستم که وقتی گفتم "میرم" بگه صبر کن منم باهات میام تنها نرو...


var showTweet = true;

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: